Upute za sudjelovanje u online nastavi

Vodič za sigurnost na društvenim mrežama“, „Online kupnja“ i
„Aplikacije za Internet bankarstvo“

LINK VIRTUALNE UČIONICE
https://origo.hr/b/del-glo-ozm

1.Pozdrav svima, kako bi uspješno sudjelovali u predavanju molimo vas da pripremite slušalice i
mikrofon i uključite ih u računalo prije spajanja na virtualnu učionicu.
-Prva mogućnost je korištenje naglavnih slušalica sa mikrofonom (headset), preporučujemo
korištenje ovoga načina spajanja.
-Druga mogućnost je da koristite laptop sa zvučnicima i mikrofonom.
-Ako nemate ništa od navedenog možete se priključiti u učionicu s mobitelom premda ne
preporučujemo mobitel zbog malog ekrana.

Otvorite web preglednik, na računalu preporučujemo novu verziju preglednika Chrome ili Firefox,
na mobitelima i uređajima sa Androidom preporučujemo Chrome, na IPhone ili Apple uređajima
preporučamo Safari.
Kliknite na gore navedeni link. Unesite svoje ime i prezime i kliknite „pridružiti” (Join). Za
nesmetano sudjelovanje u nastavi molimo da kod prijave ne koristite ime bez prezimena.

2.Prilikom ulaska sustav će vas pitati da odaberete mikrofon ili slušalice.
Vi obavezno odabirete MICROPHONE kako bi sudjelovali u komunikaciji. Ako ne možete
odabrati mikrofon znači da ga niste priključili u računalo – mikrofon se priključuje u računalo u
okrugli konektor na računalu (oznaka mikrofona) slušalice se priključuju u računalo na okrugli
konektor (oznaka slušalica). Ako imate USB verziju, naravno uključujete u USB konektor. Ako za
nastavu koristite mobitel mobitel ili tablet možete upotrijebiti slušalice sa mikrofonom koje ste
dobili u paketu sa mobitelom.

Preglednik će Vas zatražiti dopuštenje za korištenje mikrofona. Dopustite! Yes

4.Kad se uključite u učionicu zvuk može biti isključen (mikrofon prekrižen) ili uključen (mikrofon
nije prekrižen).
Ako vam je mikrofon isključen (oznaka „mute”) kao što možete vidjeti na slici ispod (zaokruženo
crvenom bojom), tada za razgovor u nastavi molimo kliknite na ikonu mikrofona (unmute) kako
bi mogli međusobno komunicirati.

Tijekom predavanja ako želite možete isključiti zvuk (Mute), tada nećete moći glasovno
komunicirati


ČESTITAMO! OVIM STE OSIGURALI NESMETANO PRAĆENJE I SUDJELOVANJE U NASTAVI

TEHNIČKE POTEŠKOĆE I MOGUĆA RJEŠENJA

NAPOMENA ZA polaznike kojima ne radi mikrofon nakon što su se spojili u učionicu:
Slučaj 1. Mikrofon ne možete uključiti u računalo nakon što se spojite u učionicu – samo prije ulaska
u učionicu, znači ako ste zaboravili uključiti mikrofon prije ulaska u učionicu izađite iz učionice
klikom na „Logout” u gornjem desnom kutu ekrana, spojite mikrofon u računalo i ponovno uđite u
učionicu.

NAPOMENA ZA polaznike kojima ne rade zvučnici nakon što su se spojili u učionicu:
Spojili ste zvučnike na računalo u ulaz za mikrofon. Molimo spojite zvučnike u računalo na priključak za zvučnike koji je označen zelenom bojom ili slikovnom oznakom zvučnika.
NAPOMENA ZA POLAZNIKE koji nemaju stabilnu vezu prema internetu
Zbog nestabilne veze polaznika prema internetu moguće je da ne možete čuti sugovornike ili primijetiti neke druge nedostatke tijekom korištenja učionice.
Privremeno rješenje je da izađete iz izađite iz učionice „Logout” (gornji prikaz) i ponovno se prijavite u učionicu putem linka koji ste dobili.
Potencijalno rješenje je korištenje internet veze mobitela za sudjelovanje u nastavi. Pripazite na
potrošnju količine internet prometa u sklopu vaše usluge.
NAPOMENA ZA POLAZNIKE koji ne vide prikaz prezentacije koja je u tijeku
Kako bi ste vidjeli prikaz na računalu i android mobitelu molimo koristite Chrome internet
preglednik koji ima potpunu podršku za sve multimedijalne funkcije u učionici. Ako imate Apple uređaj koristite preglednik Safari. Ako imate tehnički problem, podršku za korištenje učionice možete kontaktirati na broj ustanove 0912255765.

DIJELJENJE VAŠEG EKRANSKOG PRIKAZA U VIRTUALNOJ UČIONICI

Kad vas predavač zamoli da prezentirate zadatak koji se nalazi na vašem računalu možete podijeliti vaš prikaz na računalu. Na ikoni (lijevo-gore) pored vašeg imena pojaviti će se mala oznaka računala.
Polaznik

Kao prezenter možete podijeliti cijeli prikaz na vašem monitoru na način da kliknete ikonu u dnu ekrana označenu crvenom bojom.

Nakon toga otvoriti će vam se slijedeći prikaz:

Na slijedećem prikazu molim odaberite označeni prozor ako želite podijeliti prikaz cijelog ekrana.
Zatim klinite na dugme „Share” (podijeli).

Nakon toga svi sudionici virtualne učionice moći će vidjeti prikaz ekrana vašeg računanala

DIJELJENJE SAMO ODREĐENE APLIKACIJE
Ako želite podijeliti samo određenu aplikaciju (program) onda odaberite prozor aplikacije kao na
slijedećem prikazu.

Kao što je navedeno u prikazu prvo označite strjelicom miša aplikaciju koju želite podijeliti, zatim kliknite Share (podijeli). Nakon toga svi sudionici virtualne učionice moći će vidjeti prikaz vaše aplikacije.

DIJELJENJE VASE PREZENTACIJE SA SVIMA U VIRTUALNOJ UČIONICI

Ako želite podijeliti vašu prezentaciju u PowerPointu ili PDF formatu možete to učiniti odabirom
znaka + u dnu ekrana. (Preporučamo da prezentacije budu u PDF formatu)

Nakon toga treba odabrati „Upload presentation” (prenesi prezentaciju), na taj način će te
prenijeti prezentaciju u virtualnu učionicu koju vide svi sudionici.

Zatim treba kliknuti na prozor „Drag files..“ (odaberite datoteke)

Odabrati treba svoju prezentaciju na računalu u PowerPoint ili PDF obliku.
Zatim potvrditi klikom na plavu tipku „CONFIRM” vidi gornji prikaz.
(tekst na tipki koju ste kliknuli će se izmijeniti sa „CONFIRM” u „UPLOAD”)

UPRAVO STE PODIJELILI SA SVIMA VAŠU PREZENTACIJU

Slajdove možete mijenjati kao u PowerPoint prezentaciji naprijed-nazad strjelicama < >

Za sve vaše upite slobodno postavite predavaču ili kontaktirajte referadu na 0912255765.

Uspješnu nastavu žele vam djelatnici Edunove!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *